onsdag 22. mai 2013

En tag :)

Hei der!!

En kjapp post for å vise noen bilder av ett av de siste prosjektene mine. Denne gangen har jeg laget en tag med et av de kjempefine sitatstemplene fra Sweet Pea Stamps. Dette stempelet finner du på Plate #2, sammen med flere flotte stempel. 
Jeg leverer denne tagen som bidrag til månedens Trykkpressa utfordring, der man skal lage noe annet enn et kort.
Tagen er sprayet med tre typer Dylusions spray, drodlet rundt kantene med hvit og sort penn. Hjemmefarget hug-snug, bling - og til slutt har jeg sprayet over Perfect Pearls mist.














Ha ei fin-fin uke videre!
Klemmer,


1 kommentar:

  1. Nydelig tag, Randi! Lekre farger og flott design. Takk for at du deler med oss i Trykkpressa denne måneden. Klem, Elizabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)