torsdag 11. juli 2013

Resultatet etter et fargeleggingskurs ;o)

Heisann hoppsan!

Joda, møkkaværet vedvarer og jeg har laget noen kort den siste tida, men har ikke hatt tid til noe blogging. Men nå tenkte jeg å få lagt ut noen av kortene. 
Så da begynner jeg med et kort som ble et resultat av et kjempetrivelig og spennende fargeleggingskurs med Camilla. Vi lærte å fargelegge med fargeblyanter, terpentin og tegnestubb. Eller... Lærte å fargelegge... hmmm... lærte PRINSIPPENE iallfall! He he ;) Har iallfall måttet investere i blyanter og stæsj nå, det er utrolig gøy! Og veldig annerledes enn å fargelegge med Distress Inks, synes jeg. 
Ble igrunn ganske fornøyd med resultatet fra kurset - et nydelig Gorjuss stempel. Kjempegøy å fargelegge og veldig søtt. 
Kortet leverer jeg inn som bidrag til månedens Trykkpressa utfordring, der man skal bruke blomster og sommerfugler 

I also enter the challenge over at Totally Gorjuss where the theme is Anything Goes With Circles (In the dp's, halfpearls, the doily and the circleflower in your right corner)



Det ferdige kortet. Herlige papirer fra Maja Design - Vintage Spring Basic 6x6 pad. 
Nøkkeldies'en , bannerdies'en og swirldies'en er jeg usikker på hvor er fra, har fått de utkuttede bitene i gave. Tallene og nøkkelen er embosset med pulver fra Kort og Godt. Bazill Kraft og brun. Snurrerose, halvperler og perleranke fra Kort og Godt. Charm, diverse blomster, kakeserviett, osteklut. Symaskinsydde paneler. Egenfarget Hugsnug bånd. Bokstaver fra Panduro.


Nydelig stempelmotiv


Litt detaljer. Her kan dere se den embossede nøkkeldies'en


Mer detaljer


Innsiden


Flott stempel fra Staz. Bartepunch fra MS (åååhhh, jeg elsker den!!)
Rundt kantene har jeg brukt kaffeflekk stempelet og grungecorner stempelet fra Kreativ Hobby






Klemmer, 

1 kommentar:

  1. Så flott kort :) Takk for at du er med på Trykkpressa i juli ♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)