fredag 21. oktober 2011

SPS Challenge - Scary/Halloween Inspired

Heisann!

Idag er det på tide med en ny utfordring på Sweet Pea Stampers bloggen, og denne uka er utfordringa å lage noe med tema Scary/Halloween inspirert.
Jeg har ikke noe spesielt forhold til Halloween, og eier ingen Halloween stempler. Men så er min datter invitert i Halloween bursdag hos en venninne i slutten av måneden, så da tenkte jeg at det kunne passe godt å lage et kort til henne med denne utfordringa :)
Fortsatt er ikke alt på plass i vårt nye hjem, og jeg har ikke helt oversikten over hva jeg har og ikke har i hobbyeskene mine. Men jeg fant et lilla ark fra Nille sammen med designpapirene mine, det ligner litt på edderkopper som er i arket, så jeg fant ut at det kunne passe :)
Kortet mitt passer også til månedens utfordring hos Trykkpressa, der man skulle lage noe med minst to av "Halloween fargene" lilla, oransje og sort.
Her kommer kortet jeg har laget: (Skissen er faktisk inspirert av skisseutfordringa i siste utgave av Ett Trykk som jeg ikke rakk å delta i pga flyttinga - men herlig skisse var det!!)
Kortet leveres også til månedens utfordring hos In A Sweet Pea Dream, der det er åpen utfordring :)

Her kommer noen bilder av kortet mitt:


Det ferdige kortet


Nydelig stempelmotiv av ching-chou kuik for Sweet Pea Stamps


Gratulerer med dagen !!


En edderkoppcharm som sitter fast i en sort tøyblomst som jeg har tatt vare på fra en gammel hårbøyle


Noen gamle urvisere - har forsøkt å få de til å se ut som "fasteners" samtidig som de fungerer som roseblad/-stilker og/eller henspeiler til ei klokke som snart viser midnatt.... ;)


Detaljer om kortet:
Størrelse: 15 x 15 cm
Blekk: Archival Ink Coffee. Distress Ink Walnut Stain
Stempel: ching-chou kuik for Sweet Pea Stamps Purple Comfort
Papir: Sort og oransj kartong fra Ursus. Lilla designpapir fra Nille
Annet: Sort tøyblomst resirkulert fra en ødelagt hårbøyle, urviserne er fra en gammel klokke. Sort blonde vunnet i en candy. Oransje bånd, edderkoppcharm. Stickles Crystal og Starry Night, Liquid Pearls White Opal
Teknikker: Motivet er fargelagt med Distress Ink refillere, kantene på designpapiret er revet med en kantskraper.



I helga fyller vi huset - det blir 8 barn mellom 10 mnd og 9 år så her blir det nok en livlig helg ;)
Ønsker dere alle en flott helg sammen med de dere er glade i.

Varme klemmer,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)