søndag 20. november 2011

Kort og Godt utfordring - blått julekort

Her kommer et bidrag til Kort og Godt sin novemberutfordring som er å lage et blått julekort.
Som sagt, så er jeg på fullstendig sparebluss på hobbysiden, ettersom vi nettopp har kjøpt oss hus. Kjipt, når det er såååå mye man ønsker seg, men det betyr også at jeg nå er tvunget til å rydde opp i scrappestæsjet mitt og bruke gamle rester :)
Det blir mange CAS kort - både av økonomiske og tidsmessige årsaker ;)
Til dette kortet har jeg brukt restepapir som jeg dessverre ikke husker hvor kommer fra, hvit Liquid pearls, crystal Stickles, hvit kartong, sølvfarget stempelpute, glitterklistremerke og stempel fra Kort og Godt. Kantene er revet. Enkelt og elegant, synes jeg selv... He he ;)



1 kommentar:

  1. Synes det ble nydelig jeg - likte også det med røde hjerter på i forrige innlegg kjempegodt:-))

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)