torsdag 22. november 2012

Kreativ Hobbys Julekortutfordring - Bidrag #4

Idag er jeg kommet fram til mitt fjerde bidrag i julekortkonkurransen hos Kreativ Hobby.
Det er to kort som jeg har laget i en slags "serie". Jeg har jo flere søte ministempel som jeg ikke får brukt så ofte - nå har jeg stempla de sammen i et lite "collage", sånn at det blir en liten fortelling med disse små stemplene :) 
Her kommer noen bilder:




To ferdige CAS kort 


Ett av motivene 


Motiv nummer to


Detaljer
Størrelse:
Papir: Kartong fra Ursus
Stempel: Kreativ Hobby - ulike ministempler, julestempel swirl
Blekk: Distress Ink - Walnut Stain, Evergreen Bough. Archival Ink Coffee. Top Boss - embossing pad VersaColor - grønn stempelpute
Annet: RangerStickles Crystal, Liquid Pearls White Opal. Judi Kins - Embossingpulver Aegan Silver
Teknikker: Juletrærne er maskert rundt snømannen. Stjernestemplene er varmembosset. Skyggene rundt motivet er fargelagt med Distress refillere






Vi ses nok snart igjen - for jeg har fortsatt 8 kreasjoner til utfordringa igjen... Thi hi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)