mandag 28. januar 2013

Sweet Pea Tvillingkort ;)

Heisann!
Kanskje du så mitt Sweet Pea DT kort fra forrige uke, laget med det herlige stempelet Li'l Miss Polly fra Elisabeth Bell for Sweet Pea Stamps? Hvis ikke, kommer et lite bilde her:




************
 Idag vil jeg vise dere et "tvillingkort" som jeg har laget. Layout og pynt er lik, men motivene og tema er ulikt. Jeg syntes nemlig at disse to stemplene kunne se ut som ei lita jente som hadde vokst seg stor - de kunne liksom høre litt sammen ;) Motivet jeg har brukt på dagens kort er altså av Elisabeth Bell for Sweet Pea Stamps, og heter Posing.
Så om du føler at du har sett kortet før - ja, så har du jo på en måte det ;)




Det ferdige kortet


Posing


Nydelig charm fra Kort og Godt


Lag på lag :)


Innsiden med pengelomme


Stempel fra Kort og Godt



Ha ei fin uke!
Klemmer,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)