fredag 3. mai 2013

Ett Trykk jubilerer - Uke 5 Utfordring #13

Heisann!

Idag legger jeg ut noen bilder av et bestillingskort jeg har laget som DT hos Sweet Pea Stamps. Til kortet har jeg brukt mitt absolutte favorittstempel fra Sweet Pea Stams og ching-chou kuik som heter One and Only Heart. Jeg elsker å fargelegge dette motivet, og jeg synes det passer perfekt til konfirmasjonskort til jenter. 
Jeg har laget kortet slik at det skulle passe til utfordringa hos Ett Trykk, der utfordringa var Vintageprosjekt. Jeg er så glad i farger, og har forelsket meg i de nye Vintage Spring papirene fra Maja Design, og valgte derfor å lage et Shabby Vintage prosjekt. 
Dette ser ut til å bli mitt siste bidrag til jubileumsfesten hos Ett Trykk, i dag må jeg klargjøre til messe i morgen, der jeg både skal være i komité og ha en liten stand. Jeg håper på å få flere interessert i papirlek og -kos! 
På kortet har jeg lekt meg med den herlige bartepunchen fra MS, som jeg fikk tilsendt fra Kjøpsvik Bokhandel i midten av uka. Bokstavstickers fra Panduro. Kakeserviett, hattenål, osteklut, blonder, pebble og hjemmefarget hugsnug. Perletråd, stempel og charm fra Kort og Godt. Blomster fra Papirloftet og I Am Roses. 
Her kommer noen bilder:

Det ferdige kortet


Detaljer


Nydelig motiv fargelagt med Distress Ink og tilført Glossy Accents og Liquid Pearls


Innsiden


Skjult pengelomme bak stempel fra Kreative Hender






Da gjenstår det bare å ønske dere alle ei riktig god helg, her er det nydelig vårvær og jeg har handlet inn til grilling på terassen idag! ;)

Klemmer,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)