lørdag 23. januar 2010

Mitt første pyramidekort

Her er mitt aller første pyramidekort, jeg likte å lage disse kortene/eskene, og tror jeg kommer til å lage flere i tida framover. Har allerede skåret ut flere som ligger klar til å dekoreres! Synes de er perfekte som små gaver til de man er glad i! :)




Rundt kortet har jeg stemplet med ulike oppmuntrende ord, og stemplene har jeg kjøpt hos Kreativ Hobby :)




Sånn ser kortet ut inni - klar til å få en liten hilsen påskrevet :) Oppdaga først etter at bildet var tatt, at en sommerfugl var løsnet - men det er fikset nå! ;)

1 kommentar:

  1. Stilig pyramide :-) Veldig fint papir du har brukt! Nydelig pyntet!
    Klem, Guro

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)