tirsdag 21. juni 2011

Hurra for gutten vår !! :)

Heisann!
Idag har det vært fullt fres hele dagen - eldstemann er blitt 5 år, og det har vi feiret med kake i barnehagen, og med lasagne og kaker for venner og familie her hjemme. Har bakt tre kaker mens gutta var i barnehagen, vasket hus, laget salat og lasagne til 11 voksne og like mange barn. Nå er huset rydda og barna i seng. Ganske sliten nå ja... He he... Sannelig godt det ikke er slik hver dag... Thi hi ;)
Lagde ei dinosaurkake til barna i barnehagen - og den falt visst VELDIG i smak ;) En enkel kake å lage: brownies kake med litt smørkrem og diverse pynt.
Her kommer noen bilder (Beklager dårlig bildekvalitet, bildene er ikke redigert... :(


Oppi sumpen (geleen), satte jeg en stooor T-rex - men glemte å ta bilde etterpå :(


På vulkanen (lavaen er laget av rød dekorgele)


Yummi!! Også dinosaurer liker sjokoladekuler!! He he ;)



Til slutt må jeg jo vise fram et bilde av min heeeerlige 5åring! Stor gutt, som er superflink til å slå hjul, hoppe salto og sykle på 2 hjul!! ;)


Nå er det bare BRYLLUPSFORBEREDELSER som gjelder i dagene framover, kun noen få dager igjen nå, GJETT om jeg gleder meg!! Er utrolig spent - skulle nesten tro at det var JEG som skulle gifte meg, og ikke at jeg bare er forlover for niesa mi!! He he ;)
Ønsker dere alle ei fin uke videre!


Klemmer fra ei ganske så sliten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)