søndag 21. november 2010

Vintage julekort #1

Heisann!

Nå er det leeenge siden jeg har delt mine papirkreasjoner med dere - ikke fordi jeg ikke har laget noe, men rett og slett fordi jeg ikke har hatt tid til å blogge. Det betyr at jeg har en liten haug med kort og annet stæsj å dele med dere de nærmeste dagene. Men igår da jeg var på blogghopperunde, oppdaga jeg at Vintageudfordring har det fantastisk flotte julekortarrangementet pågående i helga! Så da måtte jeg jo hive meg rundt å lage julekort!! ;) Så får de andre kreasjonene vente LITT til da... He he... ;)
Det aller første julekortet jeg deler, er laget etter Anne Bente's ønske om å bruke blonder på julekortet. Jeg har laget et shabby chic/vintage kort og brukt selvklebende papirblonder på kortet. Her er noen bilder:


Her er det ferdige kortet :) Kanskje litt mye shabby chic over dette kortet, håper det blir godkjent til Vintageudfordringen....


Et nærbilde av papirblonderet


Skjønne Tilda mus! ;)


Papirbånd sløyfa


Utstyrsliste:
Klippemotiv Tilda og kartong fra Panduro Hobby. Håndskrevet tekst. Dekorpapir fra en hobbyklubb, tror jeg... Selvklebende papirblonder og hjerteformede halvperler fra Europris. Punchede hjerter som jeg har fått hos en scrappevenninne ;) Maskinsydde kanter. Kanter er svertet med Distress Ink Vintage Photo fra Ranger.


Vel, det var første kortet til denne herlige julekortkonkurransen, flere på vei!!! ;o)

Klemmer fra meg

1 kommentar:

  1. åh..... du milde, hvor er den dog bare super super flot, såååå sød altså.

    100000 tak for at du deltager på min udfordring

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)