søndag 21. november 2010

Vintage julekort #2

Hei igjen!
Her fortsetter jeg med å legge ut bidrag til det utrolig morsomme julekortarrangementet hos Vintageudfordring. Dette kortet er laget til Kianels utfordring, der man skal følge skissen hennes :) Jeg har endret litt på skissen som dere kanskje kan se - men har fulgt den så godt jeg kan. Dette kortet fikk litt lite pynt. Grunnen til det, er at jeg syntes at dekorpapiret var så flott i seg selv, at jeg ikke ønsket å pynte over det ;)

Her kommer noen bilder:



Det nydelige glansbildemotivet


Herlig julestempel fra Kreativ Hobby


Nærbilde av det flotte designpapiret


Utstyrsliste:
Kartong: Panduro Hobby
Designpapir: 3ndypapir Julekvartett
Stempel: Kreativ Hobby
Blekk: Distress Ink Vintage Photo fra Ranger
Motiv: Gammelt glansbilde
Annet: Maskinsydde og distressede kanter. Gardeniablomst fra Papirloftet. Kakeserviett. 


 

Vel vel, ingen tid til avslapping, her må det jobbes videre! He he...
Klemmer,

1 kommentar:

  1. super snyggt kort!!!
    tag för att du deltog i vintage udfordring!
    varma franska kramisar, Kianel.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)