søndag 22. januar 2012

Trykkpressa - bidrag #4

Etter ei hard uke med syke barn, gipsing av datter mi sin arm etter at hun ramla og knakk armen, to dager med migrene og arbeidshelg, ser jeg nå fram til å legge denne uka bak meg.
Jeg tenkte at før jeg avslutter uka, tenkte jeg å legge ut noen flere bidrag til Trykkpressa for januar, der oppgaven er å lage et One Layer Card.
Her kommer et bilde av mitt fjerde bidrag:



Størrelse: ca 10x15 cm
Blekk: Memento Tuxedo Black
Stempler: Prima
Kartong: Bazill Kraft
Annet: Kantsømmen er tegnet for hånd, hjertet er håndklippet på bølgekartong, påført hvit akrylmaling og sprayet med Glimmer Mist Sweet Pea. Teksten er skrevet med Dymo på sort teiprull. Til slutt har jeg sprayet et "dæsj" Glimmer Mist Red Velvet på skrått over hjørnet på kortet 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)