tirsdag 17. januar 2012

Trykkpressa - One Layer Card

Heisann!
En kjapp mail her for å vise dere et kort som jeg lagde like før jul. Det var før jeg ble så suuuuperplaga med håndleddene mine, og måtte ta pause fra fargelegging... Sukk... Håper jeg snart blir bra igjen, selv å skrive på pc'n er vondt, så jeg blogger heller ikke for tida... :(
Ideen til dette kortet fikk jeg i Ett Trykk 5/11, der Wenche hadde laget et kjempeherlig Hanglar kort med samme prinsippet (Tusen takk for inspirasjonen !!!! )






Størrelse: 10x15cm
Blekk: Archival Ink Coffee, Distress Ink Walnut Stain
Stempler: Papilio design, tekst fra Kort og Godt, kantstempel fra Kreativ Hobby
Annet: Liquid Pearls White Opal, Stickles Crystal
Teknikker: Motivet er fargelagt med Distress ink refillere


 
Ønsker dere alle en fin uke videre!

Klem,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)