mandag 9. juli 2012

Beautiful Fae

Heisann!

Vel vel, så er ikke sommervarmen kommet enda. Men optimistisk som jeg er, så tror jeg fortsatt at varmen er rett rundt hjørnet ;)
Men istedet for å kose meg ute i midnattsola og noen skarve plussgrader, så tenkte jeg å dele noen bilder av et kort jeg har laget med ett av de nye stemplene mine fra Sweet Pea Stamps.
Dette motivet heter Fae, og er laget av Teresa Sherman. Jeg falt for motivet med en gang jeg startet å fargelegge det!!

Her kommer noen bilder:

Det ferdige kortet




Noen distanseputer er montert under motivet for å få litt distanse i kortet :)


Nydelige Fae


Flotte papirblomster fra Kort og Godt, som har fått påført litt glitter og halvperler :)
Under har jeg montert blader som er stanset ut med die fra Marianne Design (fuglen fra die'en er fjernet), svertet og påført glitter


Magi finner du i de små øyeblikk... Nydelig tekststempel fra Kreativ Hobby


Her har jeg prøvd å vise at de nydelige sommerfuglene har fått litt Glossy Accents, for å få litt fin effekt. Vanskelig å se på bildet, men...




Størrelse: 15x15cm
Blekk: Archival Ink Coffee, Distress Ink Walnut Stain
Stempel: Sweet Pea Stamps Fae by Teresa Sherman, tekststempel og hjørnestempel fra Kreativ Hobby
Papir: Bazill Kraft, Maja Design Vintage Summer Basics 6x6 pad
Annet: Ranger - Stickles Crystal, Glossy Accents, Kort og Godt - halvperler og blomster, Docraft - Leafy Lace kantpunch, Marianne Design - Bird on Large Branch die, ukjent - resinhjerter



Dette kortet blir mitt bidrag til følgende utfordringer:

* Creatalicious - Anything Goes
* Mema's Crafts - Anything Goes
* CCEE Stampers - Three circles (in my flowers)
* Scrapperiket - Bingo (Stempel, sommerfugl, hjerte)
* Stamp With Fun - Favorittstempel
* Sentimental Sundays - Bingo (Pearls, flowers, stamp)
* Fashionista Challenge - Things With Wings
* Tammy's Scrappin Corner - Anything Goes with Any Artist


God sommer videre!

Klem,

9 kommentarer:

  1. Such a gorgeous card! LOVE those rolled flowers--this is so stunning and elegant! :)

    SvarSlett
  2. Beautiful image and I Love Love Love your flowers. Your card has a soft and serene feel to it. Just perfect. Thanks for joining us at Mema's Crafts and sharing your talent.

    SvarSlett
  3. This is just amazing. I love this sweet image and your flowers are great.
    I am so pleased you
    decided to join us for our Challenge.
    Hugs, Founder and Owner of Tammy Scrapin Corner, Tammy Ortiz

    SvarSlett
  4. I really love how you have colored this wonderful image. It's so very soft. And your flowers are very pretty with this!

    Thanks for joining us as Tammy's Scrapin Corner this week. Hope to see you again next week. DT Vicky

    SvarSlett
  5. Lovely image with beautiful flowers - great design and layout.
    Thank you for joining us at Fashionista Challenge Blog, good luck and hope to see you again soon.
    Hugs
    Suzie xx

    SvarSlett
  6. Lovely card and image. Thanks for joining in with our winged things challenge over at Fashionista and good luck. Hugs Julie x

    SvarSlett
  7. Lekkert kort med nydelig motiv :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  8. What a beautiful card and so cute !!Thanks for joining in our challenge.
    Hugs
    Tina46
    Stamp with Fun

    SvarSlett
  9. Stunning card, love the image a lot! Thanks so much for joining us at Sentimental Sundays!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)