onsdag 11. juli 2012

So Cute Surprise #6

En superkjapp bloggpost herfra meg - vi er på vei til perla i nord: Senja :) Skal bli godt med noen dager hjemmefra :)
Jeg har prøvd meg på That's Just So Cute sin Surprise utfordring, der man skulle bruke transfer teknikk på kreasjonen sin.
Jeg fant en bilreklame i ei avis, og endte opp med dette kortet. Dette var skikkelig gøy!!! ;)
Her kommer noen bilder:

Det ferdige kortet







Størrelse: 15x15 cm
Papir: Bazill Kraft
Annet: MT Washitape, Tim Holtz Film Strip ribbon, Dymo, bladmetall, blå penn,Perfect Pearls Mist Pewter,  blå metalltape, sprittusj, knapper 
Teknikker: Motivet er overført til en teipbit ved hjelp av transferteknikk, før det er påført bladmetall på baksida av motivet og tegnet med sprittusj rundt kantene




God sommer videre!
Klem,

5 kommentarer:

  1. Oi så moro! Artig at dere som deltar tar oppgaven litt "videre"
    Det ble et kjempetøft kort og mor at du likte teknikken vi viste frem.

    Ha en god sommer!

    SvarSlett
  2. Stilig mannekort, det synes jeg alltid er så vanskelig!

    Takk for at du tok utfordringen vår :)

    SvarSlett
  3. Så herlig dette ble, skikkelig stilig effekt på bildet ditt her altså!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. utrolig flott kort.
      likte tapebruken og den kreative vridningen her.
      takk for ditt bidrag. klem pia.

      Slett
  4. et flott og kreativt kort.
    takk for ditt bidrag. klem pia.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)