onsdag 3. mars 2010

ATC - House of rising sun

Jeg har laget en ATC med utgangspunkt i Art Pieces sin ukesutfordring, der man skulle ha hus på sin ATC.
Har tatt utgangspunkt i en sang som nok er mest kjent ved "The Animals", nemlig "House of the rising sun".
Her er min ATC denne uken :

RJeg har brukt rød kartong i bunnen. Huset, trærne og bakken har jeg klippet ut i silhuett papir. Sola har jeg malt med akrylmaling. Banneret har jeg tegnet og klippet ut i hvit kartong, før jeg har malt den i en oransje farge.

3 kommentarer:

  1. Åhh, så stilig denne var ! Kreativ idé å ta utgangspunktet i sangen, som forresten er veldig fin, den også :o)

    Takk for at du deltar på utfordringen vår :o)

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  2. Stilig! Gøy å klippe siluett, det fikk en fin kontrast til sola:)
    Takk for at du deltar!

    Klem, Gro

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)