mandag 17. mai 2010

Dressjakkekort til konfirmant

Nå skal kjappe meg å legge inn noen bilder av et nok et bestillingskort jeg har laget. Nå har jeg ikke så mange konfirmasjonskort igjen på bestillingslista. Merkelig nok har jeg bare fått ETT jentekort og en hel HAUG med guttekort på bestilling. Og så er det jo MYYYE enklere å lage jentekort!! Thi hi! Men jeg koser meg mye allikevel. Og nå begynte jeg å bli litt "lei" av å lage pyramidekort, og ville veldig gjerne lage noe annet gøy. Og så fant jeg jo denne heeerlige tutorialen hos superdyktige Maya hos Inkywings, og da MÅTTE jeg bare prøve meg! Det var veldig utfordrende men kjempegøy!! ;)
Jeg leverer dette kortet til Scrapping the Music Norge sin Mai-bonus, der man skulle lage konfirmasjonskort.
Her kommer noen bilder:


Her er forsiden av kortet. Jeg har brukt sort bazill til selve dressjakken. Sorte knapper.
(Jeg hadde ikke fått festet magneter til å holde sammen kortet da bildet ble tatt, derfor må du se på pekefingeren min også... hehe)

Her er selve skjorten og vesten. Vesten er laget av papir fra Basic Grey som heter Eskimo Kisses - Alpine. Knapper i lyseblått.


Nærbilde av vest og skjorte. Skjorten er laget i hvit bazill. Slipset er laget av mørkegrønt silkebånd, og slipsnåla er laget av perlenål i grønt.


Her er innsiden av kortet. Jeg har brukt det samme papiret fra Basic Grey som på vesten, bare motsatt side (det er dobbeltsidig...) Jeg har brukt Spellbinders die til å kutte ut et skrivefelt og et lite dikt. Pyntet med blader fra Kort og Godt.


Et nærbilde av diktet som er et stempel fra Kort og Godt.



Der var dagens andre post publisert. Ønsker dere en herlig kveld, og tenker dere alle er slitne etter dagens feiring ;)
Tusen takk for at du titter innom bloggen min!
Klemmer fra meg

6 kommentarer:

  1. Herlig konfirmasjonskort!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  2. Nydelig konfirmantkort :-) Så stilig skjorten ble, veldig flott pyntet.
    Ha en super dag Randi!!!
    Klem Guro

    SvarSlett
  3. Wow!! Amazing card!! What incredible detail you put into it! Such a fun and clever idea!! I love it!

    SvarSlett
  4. De er så kule disse dresskledde kortene

    SvarSlett
  5. Så lekkert jakkekort du har laget!!
    Lekre papirer i vesten.
    Takk for at du linker tilbake til tutorialen :)
    Klem fra Maya

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)