onsdag 19. mai 2010

Eplet faller ikke langt fra stammen

Hei og hopp!
Idag har jeg to poster for min datter Martine på 7 år. Det har vært så utrolig godt vær i det siste at vi ikke har fått laget så mye. Men i går begynte jeg på et bestillingskort som jeg håper å få ferdig før pinse. Og Martine fikk fullført to prosjekter :)
Det aller første prosjektet har hun laget til Scrappekammerets utfordring der man skulle finne inspirasjon i ordtaket "Eplet faller ikke langt fra stammen". Hun har sett et av mine gamle mislykkete prosjekter, og ville lage et snurrekort med splittbinders. Selv om jeg ikke likte kortet mitt, synes hun det er superkult, og ville lage et i samme teknikk... Hi hi... Og jeg synes hun gjorde en kjempeflott jobb, hun visste nøyaktig hvordan hun ville ha det! Og kortet ble i tillegg MYE finere enn mitt! ;)
Kortet ligger nå i postkassa på vei til søskenbarnet hennes som fyller 6år. Det er også et bidrag til utfordringen hos Childrens Challenge Corner, der man skulle lage et "Tenker på deg" kort og sende det.
***************
Hi there!
Today I've got two posts for my 7 years old daughter Martine who has created for different kids challenges. The first post is a Birthday card made for her cousin who turns 6 years. The card goes to Scrappekammerets challenge where we should get inspired by the quote "The apple doesn't fall far from the stem" (or something like that... lol) She has seen a old project I've made - I hated it and she loved it - and she wanted to make something like that. A rotary card with brads. She knew exactly how she wanted to make it! *lol*
The card is already in the mail box on its way to her cousin in Harstad :) It goes to the challenge at Childrens Challenge Corner which was "Make a Thinking of you card and send it to someone"




Motivet er "Apple Girl" fra Karen's Doodles som hun har fargelagt med mine akvarellblyanter. Hun fikk hjelp til å tegne opp eplene, men har klippet de ut selv. Forøvrig har hun brukt en rødglitret splittbinders for å lage rotasjon til kortet, og glitterlim i grønt og rødt. Håndskrevet tekst.



Her er kortet når det er snurret på. En liten hilsen på undersiden av det grønne eplet ;)



Et nærbilde av den søte eplejenta ;)



En hilsen til dere alle fra Martine og meg ;) Ha en kjempeflott dag!
**********
Martine and I wish you all a wonderful day! Thanks for visiting :)

6 kommentarer:

  1. Tusen takk Martine for at du er med i utfordringen vår! For et flott kort du har laget til søskenbarnet ditt med masse fine farger :-) Veldig fint fargelagt, og så flink du er å bruke glitter!
    Ha en fin dag.
    Hilsen Guro på Scrappekammeret

    SvarSlett
  2. What a cute cute card!! I love your cute apple!! Thanks for playing our challenge! I'm sure your cousin will love it! :)

    SvarSlett
  3. Dette var kjempeflott Martine! Nydelig jente du har fargelagt her, og så flott pynta kortet var!
    Tusen takk for at du vil være med på utfordringen vår!
    Klem, Yvonne fra Scrappekammeret!

    SvarSlett
  4. Stilig snurrekort!! Herlige farger og så likte jeg utrolig godt glitterkantene dine og det flotte motivet ;)
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappekammeret!
    Klem fra Anette.

    SvarSlett
  5. Martine! This card is sooo adorable! I love the way you made the card in the shape of an apple! And the stem! And the glitter makes it extra sparkley.So cute! Thanks for playing! Emma.

    SvarSlett
  6. så flott et snurrekort du har laget martine! søtt motiv også :) Kusinen din blir helt garantert veldig glad for dette!
    tusen takk for at du deltar på vår utfordring på scrappekammeret :)
    klemmm fra Linda/linsal

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)