mandag 15. februar 2010

En Valentinhilsen til min kjære

Kjæresten min og jeg har et helt avslappet forhold til Valentinfeiring, men jeg hadde så lyst til å gi han en liten oppmerksomhet. Det ble Hjertesjokolade!! ;o)
Jeg dekorerte en eske med Melkehjerter - målet mitt var å kun bruke papir. Men det ble en malje og noen cm silkebånd også... ;p
Her er det ferdige resultatet:



Jeg har 2 lag med dekorpapir underst. Så kommer ett lag med kartong som jeg har stemplet med ulike "kjærestestempler" i ulike farger. Alle stemplene er fra Kreativ Hobby. Denne kartongen har jeg maskinsydd fast i dekorpapiret på alle sidene, men så åpnet jeg på toppen for å få en lomme. Oppi lommen har jeg laget et kort for personlig hilsen ;)
Til sist har jeg stemplet noen av de samme motivene som i bakgrunnen, og festet disse med 3D tape på esken.



Her er forsiden på hjertekortet som jeg har laget av rød kartong, en sussemunn-malje, hjertesilkebånd og et stempel med søte ord :) Kantene på hjertet er svertet med en stempelpute.
Et dååårlig nærbilde av sussemunn-maljen :)

Sånn er kortet puttet oppi esken...

Og HER er innsiden med heeerlig melkesjokolade!!! ;)
Valgte å skrive inn de fine ordene som står inni esken...


Fra utsiden av esken.

Søtt!!!



Og for de som lurer: Han likte den lille oppmerksomheten VELDIG godt!!!! ;o)
Ha en super dag, alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Så fin eske du har laget da! Liker veldig godt maskinsømmen:) hihi!

    Takk for at du deltar hos oss:)

    Klem fra Cathrine, - Scrappekammeret.

    SvarSlett
  2. Knallflott eske du har laget!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem fra Anette - Kammerpike :)

    SvarSlett
  3. Så flott eske :-) Herlig hjerte!
    Tusen takk for at du deltar.
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Nydelig! Så flink du er! Jeg er helt ny i "scrappeverdenen", og fikk denne bloggen anbefalt av en bekjent. Takk for titten!

    SvarSlett
  5. Nydelig boks! Er sikker på at Blog Hop-ATC'en din blir flott! Gleder meg til å se den:)

    Klem, Gro (Art Pieces)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)