torsdag 4. februar 2010

Sukkersøtt's utfordring #70

Jeg ble så inspirert til å lage et bidrag til Sukkersøtt sin utfordring #70. Likte skissen deres veldig godt!
Mens andre går rundt og venter på våren, håper jeg på litt snø som ongene og jeg kan leke i - vinteren i nord har så langt vært temmelig tragisk rent vær- og føremessig...
Så da ble jeg inspirert til å lage et vennekort med snøtema. Her er resultatet:

Snømann- og "I love snow"stempelet er fra Tilda. Og siden jeg ennå ikke har fått investert i de sterkt ønskede Promarkers'ene, har jeg også denne gangen måttet ty til fargeblyantene for å fargelegge motivet ;)
Snøballene har jeg klipt ut for hånd og farget kantene med sølvstempel. Det tynne naturpapiret i bakgrunnen har jeg revet i passelig størrelse og farget kantene med hvitt kritt for å få "snø-effekt". Det vises dessverre litt dårlig på bildet....
Selvklebende papirblonder som er farget lett inn med et sølvstempel. Snøfnuggene i borden og på kortet forøvrig er brads.

Her er et nærbilde av snømannen.


Papirblondene med glitterbrads'ene.


Her er kortet på innsiden. Siden papiret hadde så fine snøkrystaller, har jeg valgt å ikke pynte med noe mer enn noen klistremerke snøfnugg for å få litt finere effekt. Begge stemplene er fra Kreativ Hobby. På midten har jeg skjært ut en "snøball" i hvit kartong og farget med sølvstempel, slik at jeg har et sted å skrive en liten hilsen :)


Kjempesøtt stempel fra Kreativ hobby. Her vises ett av snøfnugg klistremerkene godt.

Sånn ser kortet ut på baksiden, var litt usikker på om jeg ville ha det blå papiret under snøballen på baksiden, og endte til slutt opp med å ha det der, for fargen sin skyld ;)


Klart til å signeres!! Nå venter jeg bare på lønning så jeg kan investere i et personlig stempel!! Thi hi! ;)
Ha en toppers dag da, alle sammen!!! ;D

1 kommentar:

  1. Stilig :-D
    Virkelig flott pyntet på innsiden også!
    Ha en flott helg :-)
    Takker for mange koslige kommentarer de siste dagene, og gleder meg til å se hvilket personlige stempel du ender opp med!

    Klem Guro

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)