onsdag 24. februar 2010

Øve, øve, øve

Trykkpressas februarutfordring var å lage noe etter denne skissa:

Jeg endte opp med å lage et bursdagskort til en jente, i lilla, grønt og sølv. Her kommer det:



Stempelmotivet er Rachelle Anne Millers "Lily taking care". Har akkurat fått det, så da måtte det jo testes ut!! :) Det er fargelagt med akvarellblyanter - har akkurat investert i disse også, og plages veldig med å bruke de... Men øvelse gjør mester! ;)
Ord-stempelet er fra Kreativ Hobby. Den lilla swirlebakgrunnen, har jeg laget selv ved hjelp av en serviett, litt plastfolie og et strykejern :) Den grønnprikkete kartongen er emballasje fra en eller annen hobbypakke... Glitter 3d liner langs kantene, sølvbokstaver, bling i sølv, lyselilla og mørkelilla,- og blomstene har jeg klippet løs fra en gammel dekorasjon :)


Nærbilde av det fine stempelet fra Kreativ Hobby


En av metallblomstene


Et lite nærbilde av Lily. Beklager virkelig at jeg ikke helt har dreisen på fargelegginga ennå - men satser på at det går seg til når jeg har fått øvd meg litt... ;)

En av stjernene. Har limt 2 sølvstjerner oppå hverandre med en halvperle på midten. Disse stjernene er fra samme pakken som bokstavene jeg har brukt.

Lily har fått litt glitter på kjolen sin også ;)
Så da må jeg vel bare henge i å øve med akvarellblyantene - og så håper jeg at jeg snart får råd til å investere i ProMarkers, det har jeg såååå lyst på!! ;)
Ha en kjempefin februardag!
Klem fra meg



3 kommentarer:

  1. Flott kort Randi !!
    Ser du fargelegger med akvarellblyanter,det gjorde jeg også tidligere.Så gikk jeg over til tusjer,LePlume..
    Men nå er det Distress Ink for alle penga.Synes sjøl at det er kjempeflott med det,og kjøper bare putene.Kan jo stemple med dem også,og det går jo ikke med refill-flaskene...
    Har kun to ProMarkers,men dem likte IKKE jeg...
    Smak og behag er det jo noe som heter...
    Ville bare dele med deg min erfaring og tanker om fargelegging
    Klem fra Helle
    Kos deg!

    SvarSlett
  2. Kjempeflott kort!
    Takk for at du deltar på utfordringen vår. :)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort Randi, etter en ukes ferie, må jeg si jeg er imponert over alt det flotte som er dukket opp her igjen.
    Herlig stempel du har her, og masse søtt glitter ;-)
    Ha en super uke!!
    Klem Guro

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)