fredag 25. mars 2011

Mer Vintage ;)

Her kommer dagens andre post, og mitt andre bidrag til Vintageudfordring. Dersom du vil se mitt første bidrag, kan du se her. Jeg har latt meg inspirere av sommerfuglen, blomstene og "stemningen" i banneret. Her kommer noen få bilder av mitt "Clean and Simple" vintagekort, om det i det hele tatt kan finnes noe enkelt innenfor denne sjangeren... He he he.. ;) Jeg har brukt de herlige Once Upon a Springtime papirene fra Graphic45 (8x8), og jeg syns de er så fine at jeg slett ikke ville pynte de bort... Derfor endte det opp med lite pynt - men jeg tror kanskje dette kan bli et sånn kort som jeg tar frem igjen og fikser litt på dersom det blir liggende...?!? ;)




Massevis av Glossy Accents :)




Litt om kortet
Størrelse: 6x6"
Blekk: Distress Ink Vintage Photo
Papir: Graphic 45 Once Upon a Springtime (8x8)
Annet: All pynten er klippet ut av designarkene, foruten knappene og kakeservietten som er fra mitt stæsj.
Teknikker: Kantene er revet og svertet. Noen av detaljene har fått påført Glossy Accents.


Enkelt, men dekorativt synes nå jeg :) Jeg er blitt såååå glad i disse papirene!! ;)
Nå må jeg stå på videre - so long!

2 kommentarer:

  1. Ååå dette var lekkert det!
    Nydleig det mønsterarket og flott med glossy på vingene til feen.
    Stilige stempler og det gjør seg med slike blondeservietter.

    Takk for din deltagelse i Vintageutfordring.
    Hilsen Renate

    SvarSlett
  2. oi så flott denne var å :D så fin det ble med de utklippede blomstene :D
    takk for din deltagelse hos vintage udfordring!
    klem linda s l

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)