fredag 25. mars 2011

Vintage Konfirmasjonskort

Her kommer mitt tredje bidrag til Vintageudfordring - inspirert av fargene og sommerfuglen i banneret. Skissen er laget av Joni Wilson for The Pink Elephant. Jeg deltar også hos Danni i Flutter By Wednesday's, der det er en åpen utfordring, og hos The ABC Challenge der tema er Q for Quilting/sewing. Lollipop Crafts ber om Butterflies/sommerfugler og Nord-Salten Hobbyklubb har tema Tenåring :)
Jeg har lenge syntes stemplene fra Sweet Pea Stamps er så dekorative. Så googla jeg for å finne ut om jeg ikke kunne få tak i noen her i Norge... Og SANNELIG! Jeg fikk tak i noen av de herlige Ching Chou Kuiks stemplene hos Hjerteboden !! Hurra!!
Jeg har forsøkt meg på min aller første fargelegging med Distress Ink refillere - jeg VET at resultatet er så som så... Men jeg satser på at jeg er bedre etter å ha deltatt på kurs med Maya under Scrapp Med Hjertet i Tromsø i helga!! Thihi!
Her kommer iallfall noen bilder:


Se, så nydelig hun er !!!








En liten pengelomme gjemt på innsiden :)


Litt om kortet
Størrelse: 6x6"
Blekk: Distress Ink Walnut Stain fra Ranger
Stempler: Sweet Pea Stamps One and only Heart. Kort og Godt  konfirmasjonsplate. Kreativ Hobby - border og hjørnestempel
Papir: Pion Design Sagan om Våren - Vårdikt
Annet: Halvperler fra Kort og Godt. Sommerfugler fra Karen Marie Klip. Blonderet har jeg vunnet i en konkurranse fra Kianel, så de er franske!! ;)
Teknikker: Kantene er svertet og sydd på maskin. Kortet er brettet til et staffilikort. Motivet er fargelagt med Distress Ink refillere.


Så nå tror jeg sannelig jeg må avslutte her, og legge ut noen av bildene over helga... Begynner å få tidsnød... :(
Men nå ser jeg UTROLIG fram til morgendagen, ikke bare er kreasjonene mine fulle av sommerfugler, det er jammen meg magen min også!! ;)

Ønsker dere alle en super helg!
Klemmer,

8 kommentarer:

  1. OOH-aivan ihastuttava kortti! Kaikki sopii just niin hyvin yhteen --kaunis toteutus!!
    Kiitos kun osallistuit tällä viikolla haasteeseen!!
    Onnea arvontaan!
    Aurinkoisia kevätpäiviä sinulle !

    SvarSlett
  2. Beautiful card. I love your colours!
    Thanks for joining us at Lollipop Crafts this week and good luck!
    Hugs
    Agnieszka

    SvarSlett
  3. Nyyydelig kort Randi!!
    Ha en fin scrappehelg i Tromsø:-)
    KLem Laila.

    SvarSlett
  4. WOW....your card is just breathtaking. Love the vintage feel.

    SvarSlett
  5. Skjønt kort og jeg elsker det vakre sweet pea stempelet. Lekkert det arket og jeg tror jeg må få kjøpt meg det flotte hjørnestempelet selv.

    Takk for din deltagelse i Vintageutfordring.
    Hilsen Renate

    SvarSlett
  6. Gorgeous card, Randi!! So happy to see you at FBW this week! Hugs!

    SvarSlett
  7. Fantastisk nydelig kort. Så lekre farger og et nydelig motiv. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  8. himmel, denne va kjempe nydelig!! vakkert motiv, stempler og farger :D herrrrlig :D
    takk for din deltagelse hos vintage udfordring!
    klem linda s l

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)