fredag 12. april 2013

Ett Trykk jubilerer - uke 2 Utfordring #4

Heisann!

Våren er på vei til oss i nord også. Med brøyteskavler på over to meter, er det deilig at det endelig begynner å tine! Dagen idag har jeg brukt til masse kos i solveggen, og som du ser på bildene jeg har tatt, så er de selvsagt tatt ute! Årets første utebilder av kortene mine! Juhuuu!! ;)

Aller første innlegg (av tre) er til Jubileumsutfordringa Uke 2 #4 hos Ett Trykk, der oppgaven var Metallpreging ala Good Old Days.
Jeg har laget et konfirmasjonskort til gutt, det jeg har laget bagrunnen ved hjelp av diverse stæsj som er limt fast i kartongen med metalltape fra Biltema, før jeg har tegnet med sort sprittusj og pusset over med pussepapir. 
Jeg har brukt samme prinsippet til å lage en tag av chipboard, og der jeg har brukt to knappebrads på kantene. Metallet er festet på sort og grå kartong, og teksten er skrevet på Dymo.








Tekst skrevet med Dymo


Har et par kort til å dele før helga setter inn. Her blir det ei travel helg så det er bare å henge i!

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)