fredag 12. april 2013

Ett Trykk jubilerer - uke 2 Utfordring #5

Neste utfordring hos Ett Trykk, var å lage Bakgrunner med struktur. 
På dette kortet har jeg brukt nydelige papirer fra Maja Design og Pion Design som jeg har sydd på symaskin. Jeg har rufset papirer og brukt osteklut. I tillegg har jeg klint litt med akrylmaling på kortet. 
Motivet er fra Whiff of Joy, og er fargelagt med Distress refillere. 
Her kommer bilder:


Det ferdige kortet


Nydelig motiv


Hjemmefarga hugsnug og en charm fra et ødelagt smykke


Detaljer


Mer detaljer


Innsiden


Nydelig stempel fra Kreativ Hobby




1 kommentar:

  1. Så lekkert kort, Randi! Og så deilig å kose seg i solveggen her i nord også (selv om det er ganske hvitt rundt oss fortsatt;) ). Takk for ditt bidrag til jubileumsutfordringen vår på Ett Trykk bloggen og riktig god helg!:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)