lørdag 27. april 2013

Ett Trykk jubilerer - Uke 4 Utfordring #10

Hei og hopp!

Alltid tidlig ute her ja... *Host host*
Atter en gang er jeg igang med dagens tre bidrag til Ett Trykks jubileumsutfordringer. Aller først et kort til utfordring nr 10, der tema er TØRREMBOSSING. Jeg har laget en embosset bakgrunn i Kraftkartong, limt på et brunt panel og en base i vaniljefarge. Diesen er fra LeCrea Design, og er også embosset etter at den er stanset ut. Stempelet er fra Kort og Godt sin konfirmant kolleksjon, men passer også til andre anledninger, synes jeg. Blomstene er fra I Am Roses, Storyteller og akrylblomst fra Søstrene Grene, så vidt jeg husker ;)



Vel vel, her er bare å hive seg rundt med neste bloggpost til utfordringene hos Ett Trykk før fristen går ut! 

1 kommentar:

  1. Nydelig kort, Randi! Flott med embossingen og den nydelige rammen rundt teksten! Lekkert design. takk for at du deltar i Jubilieumutfordringene hos Ett Trykk. Klem, Elizabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)