lørdag 27. april 2013

Ett Trykk jubilerer - Uke 4 Utfordring #11

Neste bloggpost er kortet til Jubileumsutfordring #11 hos Ett Trykk, der oppgaven er å bruke maskeringsteknikk på kortet sitt. Her kommer noen bilder av hva jeg har gjort ut av denne utfordringa:

Aller først kuttet jeg ut en nydelig fugl i en bit restekartong ved hjelp av min Cuttlebug. Denne flotte diesen er fra Marianne Design


Deretter monterte jeg den utstansede fuglen på en bit akvarellpapir og sprayet med diverse Dylusions og Perfect Pearls Mist 


Slik så fuglen ut da


Deretter brukte jeg den motsatte delen for å maskere rundt fuglen og stemple et notestempel fra Ladybug and Friends inni fuglen


Her er det ferdige resultatet. Jeg har drodlet med sort og hvit penn rundt kantene på kartongen og rundt fuglen slik at den kommer bedre frem



Kortet fra en litt annen vinkel - litt vanskelig å se de stemplede notene 
inne i fuglen, men de er der ;)



Svusj! Bare en bloggpost igjen av ukas tre til Ett Trykk!! Thi hi!

3 kommentarer:

  1. Dette var flott, Randi! Takk for at du detlar i jubileumsutfordringene hos Ett Trykk! Klem, Elizabeth

    SvarSlett
  2. Så stilig! Kjempeflott maskering:) Takk for at du deltar i jubileumsutfordringen vår på Ett Trykk bloggen:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)