fredag 19. april 2013

Ett Trykk jubilerer - Uke 3 Utfordring #7

I morgen fyller pappa 65 år, og jeg driver på å planlegger og arrangerer selskapet. Vi har lånt ungdomshuset like ved, og det blir nokså folksomt, med åpent hus slik seg hør og bør på landet!
Siden mamma og pappa egentlig skulle feiret 2x65 denne uka, og det er første fødselsdag for pappa etter mamma døde brått på Kreta i september, vil vi så gjerne at det skal bli en fin dag for pappa!

Oppi alt dette har jeg klart å bli syk, men satser på at det skal gå i boks. Heldigvis kommer det flere fra familien i kveld, så da får jeg nok hjelp til pynting og siste planlegging. 
Og siden jeg har måttet bli hjemme fra jobb i dag, har jeg fått laget ferdig kortene mine til jubileumsutfordringene til Ett Trykk
Det er litt sånne "kjappiskort" - og det samme kan sies om blogginnleggene, for jeg har endel å få unnagjort, og det går mildt sagt ganske sakte med alt i dag. Må få reid opp senger til overnattingsgjester og sjaina litt i huset, så nå kommer de tre innleggene som perler på en snor. 
Aller først er det utfordring #7, Skumstempler. Jeg har noen få slike stempler som jeg har donert til barna mine fordi jeg aldri bruker dem. Men nå fikk jeg iallfall prøvd meg ;)
Her kommer et par bilder:



Det ferdige kortet. Papirene er laget selv med Diverse Dylusions sprayer, vann og tørkepapir på glossy kartong. Kantene er svertet med Distress Ink Walnut Stain. Stempelet er stemplet med hvit akrylmaling. Midtpanelet er montert på 3D puter. Hvit og knallrosa Bazill, begge uten struktur. 



Embosset tekst - litt mislykket men ikke så mye å gjøre med. Testet det ut flere ganger før jeg stemplet på panelet, men missa selvsagt på hovedkartongen... Tyyyypisk!



Skumstemplene mine - tror de er fra en eller annen hobbyklubb... Ikke vanskelig å se at barna har koset seg når de har brukt dem!! He he!


1 kommentar:

  1. Stilig bakgrunn, og kul effekt med tekststempel oppå motivet. Moro at du tar deg tid til å være med på utfordringene våre, selv i en travel hverdag:) Ønsker deg masse lykke til med selskapet og håper dere får en riktig fin feiring sammen:)
    Tusen takk for ditt bidrag til utfordringen vår på Ett Trykk bloggen.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)