fredag 19. april 2013

Ett Trykk jubilerer - Uke 3 Utfordring #9

På morgenen i dag, satt jeg bare og ventet på hvilken Jubileumsutfordring som skulle avdukes i dag hos Ett Trykk. Denne gangen ville de se bruk av Bladmetall. Før brukte jeg ofte bladmetall som dekor på kortene mine, men har liksom "glemt det av" litt den siste tiden. Men nå har jeg fått børstet støv av det igjen!! 
Igår da jeg handlet duker og stæsj til pappas 65års dag i morgen, kom jeg over kjempeflotte tags på Staples. Jeg har sett på de flere ganger, og i går klarte jeg rett og slett ikke å motstå fristelsen lengre! Og nå har jeg gledet meg til å lage noen tags - så det ble det!
Jeg har sprayet tag'en med Dylusions spray og tørket over med tørkerull. I og med at det var dypt mønster i tørkerullen, fikk jeg faktisk litt ekstra stilig effekt på tag'en :) Hug snug båndet er også farget med Dylusions spray, slik at den skulle matche. 
Her kommer noen bilder: 



Tekststempel fra Kreativ Hobby, embosset med hvitt embossingpulver. Sommerfuglen i finer er fra Europris, tror jeg, og har fått påført hvit akrylmaling og sølvfarget bladmetall. Hjemmefarga Hug Snug, sommerfuglens flyverute er drodlet på med hvit penn, og kantene er svertet med Distress Ink Walnut Stain


Nærbilde av sommerfuglen - litt vanskelig å se bladmetallet men der er nå der 


Herlige farger!!




1 kommentar:

  1. Så stilig den tagen ble. Har liksom ikke fått meg til å kjøpe disse sprayene enda, men jo fler jeg ser av slike prosjekter, jo mer tenker jeg at jeg må få meg noen..
    Takk for at du er med i hoppen til Papirdesign, og takk for hyggelige kommentarer - det setter vi alle pris på.
    Lykke til i trekninga.
    Marianne

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)