onsdag 14. april 2010

Konfirmasjonskort til jente

Heisann!

Idag har jeg jammen meg rukket å poste to nye prosjekter, har hatt noen halvferdige prosjekter liggende, og nå er de ferdige :)
Dagens andre kort er et konfirmasjonskort. Jeg var ferdig å fargelegge og finne papirer, og satt bare å lurte på hvordan layout jeg skulle bruke, da jeg oppdaget at Karen's Doodles Scandinavia hadde en kjempeherlig skisse som ukens utfordring. Dermed var det bare å få fullført mitt prosjekt! Herlig! ;o) I tillegg til å delta med dette kortet på Karen's Doodles utfordring, deltar jeg også i ukens Flutter By Wednesday Challenge #105, som er en fri utfordring :) 
Så slik ble det da:


Motivet er fra Karens Doodles konfirmasjonssett, synes hun er nydelig! Og det er fargelagt med mine akvarellblyanter, og kuttet ut og embosset med Spellbinders die. Mørk lilla Bazill og dekorpapir "spring" kjøpt på Notabene. Noen halvperler og en papirsommerfugl pyntet med dekorstein. Teksten er skrevet på pc'n og klippet ut og limt i "banner-form". Alle arkene er sydd rundt med symaskin.
The image is from Karen's Doodles confirmation set, I think she's so beautiful! I've been coloring with my watercolorpencils and cut and embossed with my Spellbinders die. Dark purple Bazille and decopaper bought at Notabene. Some half pearls and a paper butterfly decorated with decostones. The text is written on my PC an cut as a "banner". All papers are sewed on my sewing machine.


Et nærbilde av den nydelige konfirmanten :)
A closeup of the beautiful confirmant

Innsiden av kortet. Alle arkene er de samme som på forsiden. Til venstre har jeg montert en pengelomme og til høyre har jeg kuttet ut og embosset en plate for å skrive personlig hilsen på. Kanten har jeg fargelagt med samme blyanter som på forsidemotivet.
The inside. At left I have monted a moneypocket and at right I have cut and embossed a plate to write a personal message. I've been coloring the edge with my watercolor pencils. 


 
Et bilde av pengelommen
The moneypocket


Sommerfuglen på forsiden
The butterfly on the front side of the card


Her snør det - og i går var hele skolen ute hele dagen og laget snøskulpturer. Jeg og elevene på min gruppe laget en nydelig hund - kanskje jeg får lagt ut et bilde her en dag.. ;)
Ha en flotters dag videre da, folkens! Klem
It's snowing here - and yesterday the whole school was out all day making snow sculptures in the snow. My pupils and me made a beautiful dog - maybe I'll be able to show a picture in here one day.. ;)
Have a wonderful day! Hugs

13 kommentarer:

  1. Nydelig kort, kjempeflott motiv som er kjempe fint fargelagt!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  2. Så nydlig kort Randi! Tusen takk for at du deltar på denne ukes utfordring på kDSC!
    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig kort du har laget! Stilig pengelomme på innsiden! Og kjempeflott sommerfugl!!

    SvarSlett
  4. Såååå lekkert konfirmasjons kort, Randi:O) Nydelig fargelagt motiv, flott løsning på skissen, herlige farger og flotte ark. Gjennomført lekkert!
    Takk for at du deltar hos Karen's Doodels Skandinavia, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  5. This is darling!! Love your colors and design!! Sweet fairy!! The pocket is beautiful!! Thanks for joining us at Flutter By Wednesday this week!

    SvarSlett
  6. Hei Randi:-)

    Takk for at du vil være med på blogg candy`en min:-) Ser du har linket men finner deg ikke som følger. Kanskje du glemte det?

    Koselig blogg du har. Har lagt meg til som følger hos deg.

    Ha en fin torsdag!

    Klem,Astrid

    SvarSlett
  7. Beautiful card Randi! What an amazing and creative layout design! Thanks for playing along with the FBW challenge this week!

    SvarSlett
  8. Super flot og dejligt konfirmationskort du har lavet.
    Tak fordi du deltager i udfordringen hos Karens doodles skandinavien

    SvarSlett
  9. Super flott kort med fin tolkning av skissen.

    Takk for at du deltar på karen`s Doodles Utfordring skandinavia

    SvarSlett
  10. What a wonderful card! Thanks for playing along with my flutter by challenge!

    SvarSlett
  11. Nydelig kort. Flott fargelagt motiv, herlig mønsterark og flotte detaljer.

    Takk for at du deltar hos KDSC :o)

    SvarSlett
  12. Wauw hvor er dit kort flot. Skøn måde du har brugt skitsen på. Dejlig farvelægning af motivet.
    Tusind tak fordi du deltager hos Karens doodles scandinavia.
    Dorte aka dot-scrap

    SvarSlett
  13. WOW... RIGTIG SUPER FLOT !!! Fantastisk farvelægning

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)