tirsdag 20. april 2010

Shadow box card

Idag viser jeg noe nytt igjen :) Jeg har forsøkt meg på et såkalt Shadow Box Card. Det var jo skikkelig gøy - og enkelt - å lage disse! :) Jeg fant en utrolig flott og enkel tutorial her. Jeg liker å prøve ut ulike kortvarianter og annet man kan lage med papir, og disse kommer jeg nok til å prøve meg på igjen "en vakker dag" !

Jeg har brukt: Bazill Aqua, vinduet er kuttet med Spellbinders Die, teksten er håndskrevet, klippet ut og svertet. Turkis vokset bomullstråd, charms fra et ødelagt armbånd, fiskeformede eyelets. Alle motiver pluss bakgrunnen er fra Fred She Said, og disse var ferdig fargelagt (feilbestilt men søte! Thi hi) Pyntet med diverse glitterlim, 3D liners og Stickles.


Nærbilde av "Emma" og vennene hennes :)



De søte charms'ene


Eyelets'ene som holder tråden på plass :)

På baksiden har jeg laget et skrivefelt med samme Spellbinder Die som på forsiden. Motivene her er også fra samme utklippsark som motivene på forsiden.


Og det var hva jeg hadde idag :) Har kost meg på skolen sammen med barna idag, og feiret pappa's bursdag. I kveld skal jeg begynne å planlegge helgas stand på markedsdagen. Har en plan om å lage en liten "stasjon" der barna kan lage sine egne kort og/eller bokmerker. Og da må jeg lete fram litt "rester" og stæsj som jeg vil "ofre". Skulle jo egentlig ordnet meg noen sponsorer, hadde jeg bare tenkt på det før... Men men, det ordner seg for snille barn! Thi hi ;)
Klem til dere alle fra meg :)

5 kommentarer:

  1. Denne så jo imponerende ut! Er enig i at det er gøy å prøve ut nye ting.:-) Hvor er det markedsdagen skal være?

    SvarSlett
  2. Åh så flott den ble. Ja, det er morro å prøve ut nye ting - holder på med noe nytt selv nå..

    Vårklem fra Wenche :0)

    SvarSlett
  3. Wow så super stilig!!!! Veldig gøy å prøve nye ting, og det er jo så utrolig masse nytt å prøve her i kortverden :-)
    Ha en super kveld.
    Klem Guro

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)