søndag 4. april 2010

Snart tilbake til hverdagen...

Ja, nå er jeg solbrent etter en hel dag ute på terassen i herlig påskevær, og påskas 2.bok er nesten ferdiglest. Påskegjestene er reist og det er jo et tegn på at påska er på hell... Været har vært upåklagelig hele påska - nå er det kun en dag igjen, og i morgen skal hele familien tilbringe dagen i badeland. Det skal bli deilig :o) Har forresten ikke fått laget noe som helst i påska, egentlig litt synd for jeg hadde noen utfordringer jeg virkelig så fram til, men man kan ikke rekke alt!
Men før påska avsluttes, har jeg lyst til å vise et bilde av hva guttene mine på 1 1/2 og 3 år kom hjem med fra barnehagen før påskeferien.


Se på disse herlige eggekyllingene med karse i! Jeg synes de er megaherlige! De smeltet absolutt mitt morshjerte ;)
Så ønsker jeg dere en super påskeavslutning, og håper at jeg snart får tid og inspirasjon til litt papirkreativiteter... ;o)

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en flott påske :-D
    Og de to karse kyllingene skjønner jeg absolutt smeltet et morshjerte.
    Her har også besøket reist, og det er jammen litt tomt i krokene. Men det har vårt noen fine dager og minnene har vi med oss.
    Ha en fin påskeslutt :-D
    Klem Guro

    SvarSlett
  2. Så nusselig karse kyllinger da. Bringer fram gode minner fra barnehage og skoletiden når man kom hjem til mor med noe man hadde laget og ikke var så rent lite stolt. ;)
    Takk for awarden forresten, det satte jeg utrolig stor pris på. Klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)