fredag 4. juni 2010

Kort og Godt

Hei der!
Idag har jeg laget et kort til månedens utfordring hos Kort og Godt. De har laget en enkel og flott skisse som passet perfekt til å lage et kort til en venn :)




Det nydelige tekststempelet er fra Kort og Godt, og det er kuttet med Spellbinders die. Designerpapiret bak stempelet heter Tuva Satin Turquoise fra Inkido, og er å få kjøpt hos Kort og Godt. Det underste designerpapiret er fra Ursus, jeg har kjøpt det hos Staples. Blomstene, bladene og alle halvperlene er alle kjøpt hos Kort og Godt. Alle kantene er sydd med hvit tråd på min symaskin, og er svertet med Distress Ink Vintage Photo.




De herlige blomstene og bladene



Innsiden av kortet med et skrivefelt og halvperler. Papirene er de samme som på forsiden.



Måtte bare vise dere et bilde av de herlige halvperlene jeg har kjøpt hos Kort og Godt. De finnes i esker med 24 ulike farger. Jeg fant de på salg, og måtte kjøpe i to ulike størrelser. Et SUPERT kjøp som jeg er kjempefornøyd med!!! ;)



Så vil jeg ønske dere alle en kjempeflott helg. Tusen takk for at du besøker bloggen min - og jeg blir veldig takknemlig for tilbakemeldinger! :) Helgeklem fra meg

1 kommentar:

  1. For et nydelig kort du har laget her også; litt utypisk deg; men nydelig uansett :-)
    Ha en herlig dag!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)