torsdag 10. juni 2010

Velkommen i de voksnes rekker!

Hei der! :)
Så ble det jammen meg enda et konfirmasjonskort til gutt! Men nå er det ikke flere i år, nå er vel siste konfirmasjon unnagjort?! Fikk en bestilling til søndagen, så måtte jo bare hive meg rundt så fort jeg kunne! :)
Dette kortet passer til disse utfordringene:
-----------------------
Hi!
I've made a card for a neighbour, she's giving it to her grandson who's getting confirmated on Sunday. I wanted to make a easy and elegant card, using my wonderful structured papers from Notabene. The stamped sentiment says something like "Welcome to the grown up's sequence" (sorry 'bout my English translation... lol)
The card goes to the following challenges:

* Scrappekammeret - Brun, turkis og hvit
* Totally Gorjuss - Skisse # 33



Papirene er fra Notabene. Jeg liker så godt de arkene med struktur, som i det brune her. Stempel fra Kort og Godt og kuttet med Spellbinders die.Turkis gjennomsiktig bånd, brune knapper. Alle kantene er sydde på symaskin.


Stempelet fra Kort og Godt

Innsiden. Jeg har sydd en liten pengelomme på venstresiden. På høyresiden har jeg laget et enkelt skrivefelt. Det er en eldre dame som har bestilt dette kortet, så jeg ville lage det enkelt men "elegant". Det blå papiret er også fra Notabene og har herlig fløyelsstruktur.



Her ser du såvidt fløyelsstrukturen i arket.



Ferdig stemplet og klart til å leveres ;)


Så gjenstår det bare å ønske dere alle en herlig kveld. Jeg har noen prosjekter på gang, så det kan tenkes at det kommer noen innlegg fra denne kanten i løpet av helga ;)
Takk for at du besøker bloggen min - og tusen takk til dere som er så super at dere legger igjen en hilsen - takk for at dere lyser opp hverdagen min !!
Klem
---------------------------
I wish you all a wonderful evening and thanks for visiting my blog. And thanks a lot to all of you wonderful people who's leaving me a message and brighten up my days !
Hugs

4 kommentarer:

  1. Så flott kort du har laget her! Og arkene dine var helt nydelige! Falt helt pladask for det brune jeg. Spørs om det ikke blir en tur til Notabene snart...
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  2. et skikkelig stilig kort du har lagd.
    ha en flott helg.

    SvarSlett
  3. Nydelig Randi!!! Likte veldig godt papirene dine, og knappene var morsomme :-)
    Gjennomført og flott.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. For et kjempestilig kort du har laget!! Artig med penge "lomme", og digger embossingen!!

    Klem,
    Ingrid

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)