torsdag 17. juni 2010

Summertime

Heisann!
Idag har jeg hatt min siste dag på skolen sammen med barna, ikveld møtes vi til en ordentlig avslutning. Litt vemodig, men jeg ser også fram til en 2 måneders ferie sammen med familien. Håper bare vi får bedre vær og varmere. Jeg har igrunnen mye å gjøre, min eldste sønn fyller 4 år på mandag, så vi skal ha feiring hele helga.
Men først skal jeg vise noen bilder av kortet jeg laget til de voksne på skolen som takk for tiden sammen med dem. Til høsten begynner jeg i ny jobb.
Kortet/esken deltar jeg med på ukens utfordring hos Karen's Doodles Scandinavia, som har tema "Summertime". Jeg laget et pyramidekort - da kunne jeg bruke 4 herlige motiver fra Karen's Doodles. Beklager den dårlige bildekvaliteten, men bildene ble tatt i dårlig lys i går kveld...




"Pretty Princess"



"Apple Girl"



"Sailor Boy"



" Cruisin' "


Pyramiden fra oversiden. Jeg har pyntet med stickles, bling-sommerfugler fra Nille og tegnet sommerfuglenes "flyverute" med gullpenn. Pinnen gjennom eyelets'ene er ganske enkelt en grillpinne :)


Kortet fra innsiden. Jeg har stemplet "Hver dag byr på nye gleder hvis du bare husker å la deg glede" fra Kreativ Hobby. Klistremerker fra Nille.



Her er gaven de fikk. Men jeg fikk IKKE plass til alt i pyramiden!! He he...



Alle motivene er farget med akvarellblyanter, arkene er fra Nille, foruten basen som er laget av kartong fra Ursus. Alle kantene på dekorarkene er maskinsydde.
Men nå må jeg komme meg i gang med alt som skal gjøres!
Tusen takk for at du tittet innom bloggen min, legg gjerne igjen en liten hilsen!

Klemmer fra meg

6 kommentarer:

  1. WOOOHOOO for et herlig pyramide kort, Randi:O) Bilde kvaliteten skjuler ikke din fantastiske farge ferdighet, nydelig!!!! Stilig at du har fått brukt fire motiv på et kort, kreativt. Nydelig pyntet inni og, søt topp.
    Tusen takk for at du deltar hos Karen's Doodles Scandinavia, lykke til!
    Lykke til med feiring av 4 åringen og med ny jobb;)
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  2. Randi:
    This is a fantastic project :-) It is so beautiful!! Hugs, Karen :-)

    SvarSlett
  3. Randi, what a beautiful project! Karen's Doodles look wonderful on this. What a fabulous piece of art and a lovely gift.

    SvarSlett
  4. Denne var jo rå flott!!

    ;0)Gry-Beate

    SvarSlett
  5. Skikkelig lekker pyramideboks. Den har du hatt mye jobb med. Blir så imponert over de som får til denne.
    Takk for at du deltar hos KDSC denne uka :o)

    SvarSlett
  6. Hej Randi
    Rigtig flot pyramide du har lavet.
    Tak fordi du deltager i udfordríngen hos Karens doodles scandinavia

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar - det gir meg glede i hverdagen ;)
----------
Thank you so much for making my day ;)